سه‌شنبه, 4 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 519
  • کد خبر : ۲۰۷۱۶
جلسه همكاری‌های مشترك معاونت علمی و فناوری و دفتر توسعه فعالیت های زنان روستایی و عشایری موسسه آموزش و ترویج كشاورزی برگزار شد

جلسه همکاری‌های مشترک معاونت علمی و فناوری و دفتر توسعه فعالیت های زنان روستایی و عشایری موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد

جلسه‌ای به منظور بررسی حوزه‌های مشترک همکاری معاونت علمی و فناوری با دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری موسسه آموزش و ترویج کشاورزی با حضور سرپرست معاونت علمی و فناوری و مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری و روسای گروهها و کارشناسان دو مجموعه روز شنبه 26 مردادماه در سالن مروج برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، در ابتدا جلسه دکتر منافی مدیر گروه علوم دامی معاونت علمی و فناوری به معرفی ساختار تشکیلاتی و شرح وظایف گروههای فنی و تخصصی این معاونت پرداخت.

در ادامه فروغ السادات بنی هاشم مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری ضمن معرفی عملکرد، ماموریت ها و سیاست‌ها و اهداف تصریح کرد: سیاست‌های اصلی این دفتر ظرفیت سازی، نهادسازی و ترویج کارآفرینی است. وی افزود: در این راستا ما می توانیم در زمینه‌ پروژه‌های بین‌المللی، ترویج و آموزش بازاریابی و کسب و کار زنان روستایی، مکان‌یابی پروژه‌ها، تولید نهال و زراعت چوب، طرح‌های جدید تخصصی با چارچوب مشخص و منطبق بر شرایط زنان روستایی ، تربیت مربی حرفه ای تسهیلگری، صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری، گیاهان دارویی، منابع طبیعی، شیلات و دامپزشکی همکاری خوبی با معاونت علمی و فناوری داشته باشیم.

فروغ السادات بنی هاشم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از پشتیبانی علمی ، پیشنهادهای موثر و جدید و همکاری و ارتباط منسجم با معاونت علمی و فناوری موسسه استقبال خواهیم کرد و امیدواریم به نتایج مثبتی در خدمت‌رسانی به جامعه زنان روستایی و عشایری کشور دست یابیم.


دکتر نوری سرپرست معاونت علمی و فناوری نیز در این نشست گفت : این نوع ارتباطات منسجم و سازمان یافته و برگزاری این جلسات همکاری جامع، قابل پیگیری و ارزیابی با دفاتر موسسه حایز اهمیت است. معاونت علمی و فناوری در راستای آسیب شناسی پروژه‌های موجود، در صورت لزوم تغییر کاربری پروژه‌ها به جهت جلوگیری از رکود،  پیشنهاد طرح‌های جدید، کمک به نیازسنجی فنی و تخصصی، ایجاد شبکه دانش کامل از تخصص‌های مختلف که به عنوان پشتیبانی علمی در بحث بازار فروش محصولات زنان روستایی و عشایری، همکاری در بحث گلخانه‌های کوچک، گیاهان دارویی، بازنگری در دستورالعمل های صدور مجوزها، تدوین استانداردهای آموزشی و دیگر مباحث مطرح شده آمادگی خود را اعلام می‌نماید.

گفتنی است؛ در این نشست مدیران گروه های دو مجموعه پیشنهادهای خود را مطرح و در جهت تسریع در روند امورتبادل نظر کردند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0