جمعه, 31 فروردين 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 576
  • کد خبر : ۲۰۷۰۷
فروغ السادات بنی هاشم:
برگزاری نمایشگاه ها فرصتی برای ارتباط بیشتر تولیدكنندگان و مصرف‌كنندگان

فروغ السادات بنی هاشم:

برگزاری نمایشگاه‌ها فرصتی برای ارتباط بیشتر تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری گفت: یکی از مشکلات تولیدکنندگان روستایی و عشایری دسترسی به بازار فروش و مصرف است؛ از این جهت برگزاری نمایشگاه ها فرصتی برای ارتباط بیشتر تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است.


فروغ السادات بنی هاشم مدیرکل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری در بازدید از چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر اظهار کرد: رونق تولید در مناطق روستایی و عشایری نیاز به بازنگری جدی در قوانین و مقررات جاری کشور دارد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ها، تولیدکنندگان علاوه بر این که بازارهای جدیدی را برای عرضه محصولات خود شناسایی می کنند با سلیقه مصرف کننده ها هم آشنا می شوند.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که بیشتر تولیدکنندگان روستایی و عشایری در قالب کسب و کارهای کوچک و متوسط فعالیت می کنند، تصریح کرد: متاسفانه قوانین و مقررات بانکی و شرایط دریافت مجوزها به ویژه مجوزهای بهداشتی با این نوع فعالیت ها انطباق ندارد بنابراین رونق تولید در مناطق روستایی و عشایری نیاز به بازنگری جدی در قوانین و مقررات جاری کشور دارد.

گفتنی است مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری موسسه آموزش و ترویج کشاورزی و هیات همراه از غرفه استان هرمزگان و صندوق های زنان روستایی نیز بازدید کردند.


امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0