پنج‌شنبه, 30 فروردين 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 664
  • کد خبر : ۲۰۶۱۲
چهل و هفتمین جلسه هیئت تحریریه فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش كشاورزی برگزار شد

چهل و هفتمین جلسه هیئت تحریریه فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی برگزار شد

چهل و هفتمین جلسه هیأت تحریریه فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی با حضور دکتر ملک‌محمدی سردبیر فصلنامه، اعضای هیأت تحریریه، دکتر نوری سرپرست معاونت علمی و فناوری، دکتر توکلی سرپرست مدیریت  مطالعات و ارزشیابی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی روز دو شنبه 31  تیرماه سال جاری در موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزار  شد.


به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، در این جلسه تعداد 10 مقاله برای شماره بهار 98 مورد تایید نهایی و تعداد 11 مقاله برای شماره تابستان 98 از حیث عنوان و موضوع تعیین شد، از این تعداد، 5 مقاله برای داوری به داوران فصلنامه ارجاع شد تا پس از طی مراحل داوری و ویراستاری مورد استفاده قرار  گیرد.

دکتر نوری سرپرست معاونت علمی و فناوری موسسه آموزش و ترویج کشاورزی به نمایندگی از سوی رییس موسسه و مدیر مسؤول فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه، از تلاش­‌ها، همکاری منظم و حضور پیوسته در جلسه‌های فصلی سردبیر  و سایر اعضای هیئت تحریریه تقدیر  و تشکر کرد.

دکتر نوری با اشاره به اهمیت وجود فصلنامه در موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، اظهار امیداوری کرد که با روندی که فصلنامه دارد بتوانیم از ظرفیت‌های بالقوه آن در راستای اهداف موسسه با کمک اعضای هیأت علمی، محققان و پژوهشگران مروجان ارشد بهره‌برداری کنیم.

در پایان مقرر شد، جلسه بعدی هیأت تحریریه فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی در دهه دوم شهریورماه در مشهد مقدس همراه با برگزاری کارگاه آموزشی مقاله نویسی علمی با استفاده از فناوری وبینار  و وب کنفرانس برگزار  شود.


امتیاز :  ۱/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0