چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ 
  • تعداد بازدید : 468
  • کد خبر : ۲۰۴۳۴
حضور رییس موسسه آموزش و ترویج كشاورزی به همراه معاونان و مدیران كل موسسه در اولین جلسه شورای مدیران سازمان

حضور رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی به همراه معاونان و مدیران کل موسسه در اولین جلسه شورای مدیران سازمان

اولین شورای مدیران سازمان در  سال 1398 با حضور دکتر کاظم خاوازی معاون وزیر و رئیس سازمان، دکتر طهماسبی قائم مقام رئیس سازمان، دکتر محمودی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی، دکتر زارع معاون پژوهش و فناوری، دکتر مویدی معاون آموزش و ترویج، دکتر بازرگان معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی و کلیه مدیران دفاتر ستادی روز 29 اردیبهشت سال جاری در سالن اندیشه سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی و به نقل از روابط عمومی سازمان تحقیقات، حجت‌الاسلام سعیدیان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات، ابراز امیدواری کرد بتوان با ترک گناهان و آنچه از عادات اخلاقی در طول سال موجب غفلت از یاد خدا شده است، درون خود را با معنویت ماه مبارک رمضان همراه کرد و در مسیر رضای الهی گام برداشت.

دکتر مویدی معاون آموزش و ترویج سازمان، ضمن قدردانی از همکاران ستاد و معاونت در اجرای ادغام ساختار آموزش و ترویج، به اقدام های انجام شده از سوی این معاونت از جمله اجرای طرح مهارت افزایی سربازان وظیفه اشاره داشت. وی از آموزش 27هزار سرباز وظیفه در اجرای این طرح توسط موسسه آموزش و ترویج کشاورزی خبر داد و اعلام داشت که سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی به نمایندگی از وزارت جهادکشاورزی در ارزیابی انجام شده در بین وزراتخانه های همکار از سوی نیروهای مسلح موفق به کسب عنوان رتبه اول کشوری در اجرای طرح مشترک مهارت افزایی سربازان وظیفه شده است.

در ادامه جلسه، مهندس بنی هاشم مشاور وزیر و مدیر کل دفتر توسعه فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری با اشاره به خسارت سیل در استان‌های کشور ، از آسیب دیدن تجهیزات و ابزارهای مشاغل خانگی و تعطیلی فعالیت‌های زنان روستایی در صندوق‌های اعتبارات خرد خبر داد و راه‌اندازی مجدد آن را نیازمند اقدام فوری دانست. وی با اشاره به لزوم احیای این صندوق هاو تلاش برای از سرگیری مجدد فعالیت آن‌ها با توجه به آن که درآمدزایی ناشی از مشاغل خانگی در روستا ها سریعتر از احیای مزارع و باغات به معیشت آنان کمک می‌کند از سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی نیز درخواست کرد در کنار سایر ارگان‌های همکار از جمله هلال احمر و وزارت کشور به این مهم بپردازد.

دکتر کاظم خاوازی معاون وزیر و رئیس سازمان با اشاره به ضرورت اتخاذ راهکارهای متناسب با شرایط جدید بر لزوم بهینه سازی هزینه کرد اعتبارات در ستاد و واحدهای تابعه تاکیدکرد. وی با اشاره به لزوم اتخاذ تدابیری برای احیای صندوق‌های اعتبارات خرد و کمک به رونق تولید در روستاهای سیل زده، هم چنین از مدیران ارشد سازمان خواست در شرایط اقتصادی پیش رو از توجه به همکارانی که از استطاعت مالی مناسبی برخوردار نیستند غفلت نورزیده و این فرصت خدمتگزاری را از نعمت‌های پروردگار و افتخار خود دانسته و مردم‌داری را سرلوحه اخلاق حرفه‌ای خود قرار دهند. 

در این جلسه هر یک از مدیران کل دفاتر ستادی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه خود، پیرامون مباحث مطرح شده به بحث و بررسی پرداختند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0