جمعه, 31 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ 
  • تعداد بازدید : 399
  • کد خبر : ۲۱۷۳۲
دفتر ترویج دانش و فناوری کشاورزی خبر داد:
ادامه فرایند اجرایی استقرار برنامه محوری ارتقای سلامت و توسعه كشاورزی پایدار با رویكرد مدیریت مشاركتی در استان سیستان و بلوچستان .

از دیروز همزمان با ورود  آب رودخانه هیرمند به داخل کشور و غرقاب شدن چاه نیمه ها و  همه کانال های اصلی و فرعی کشاورزی در منطقه سیستان و پیرو پیش بینی و   برنامه ریزی قبلی مشترک صورت گرفته توسط مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی استان سیستان و بلوچستان و دبیر خانه ارتقای سلامت و توسعه کشاورزی پایدار دفتر ترویج دانش و فناوری کشاورزی ، فاز عملیاتی دو برنامه محوری و مهم استاندارد  سازی و ارتقای سلامت محصولات  و توسعه کشاورزی پایدار در قالب سایت های ملی IPCM  در سطح میدانی در سه شهرستان پایلوت ملی این برنامه پیگیری شد .

این برنامه با حضور و راهبری مستقیم مهندس شریفی مقدم  مجری ملی برنامه از دفتر ترویج  ،  نمایندگان موسسه تحقیقاتی مادر از تهران  و مدیران و محققان معین از مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان و تیم اجرایی برنامه از اداره ترویج استان به صورت همزمان در سه پایلوت ملی برنامه در شهرستان های زهک با موضوع مدیریت خسارات و ارتقای بهره وری  آب ،شهرستان خاش با موضوع ارتقای بهره وری تولیدات کشاورزی در ساختار خرده مالکی و منطقه مکران با موضوع برند سازی و استاندارد سازی محصولات گرمسیری استان  در سه روستایی پایلوت آغازین برنامه  پیگیری شد .

  بررسی فرایند استقرار نهایی  کد شناسه بهره برداران در طرح ارتقای سلامت  در این استان  به عنوان استان پایلوت تست  اول برنامه از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این برنامه است که جا دارد از زحمات و پیگیری دقیق و کامل همکاران محترم در مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی استان به ویژه جناب آقای مهندس شهرکی  ،مهندس بندانی و همکاران محترم اداره آمار  و فناوری اطلاعات استان  مهندس پارسی پور تشکر و تقدیر به عمل می آید. بر اساس دستورالعمل تعیین کد شناسه و بر اساس روش اجرایی تعیین شده نرم  افزاری ، برای همه کشاورزان  استان کد شناسه صادر شده است . نکته مهم در این خصوص استقرار کد شناسه برای همه کشاورزان استان در یک روز کاری بوده است .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0