پنج‌شنبه, 30 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ 
  • تعداد بازدید : 271
  • کد خبر : ۲۱۸۲۰
استفاده از دستاوردها و یافته های پژوهشی در زمینه مقابله با سرمازدگی در درختان میوه

به منظور استفاده از دستاوردها و یافته های پژوهشی در زمینه مقابله با سرمازدگی در درختان میوه در تاریخ25 فروردین ماه سال جاری جلسه ای در دفتر معاون محترم پژوهشی موسسه تحقیقات علوم باغبانی با حضور دکتر مسعود لطیفیان و مهندس جعفری معاون دفتر ترویج دانش و فناوری کشاورزی برگزار گردید.

نتیجه این نشست مطالب مدون و گرد آوری شده در خصوص مدیریت تنش سرمازدگی در درختان میوه گرمسیری و نیمه گرمسیری کشورشامل مرکبات انار، کیوی، خرما،انجیر، موز و انبه است که در سال 1397توسط آقای دکتر مسعود لطیفیان و همکاران ایشان علی اکبر داودی،سکینه موسوی،رکسانا نوروزی،افشین شفیعیان،زهرا جلیلی مقدم،مهر نوش عباس آبادی،اندیشه احمد پور و شیده رمضان زاده  در دفتر میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری معاونت امور باغبانی در230صفحه تهیه شده است.

ضمن تشکر از مساعدت و همکاری نامبرده  به منظوربهره برداری مدیران محترم هماهنگی ترویج استان ها،روسای محترم ادارات ترویج و مروجان پهنه تقدیم میگردد. در ضمن ایشان قول مساعد دادند از طریق پژوهشکده های وابسته مطالب مرتبط با انواع مخاطرات بخش کشاورزی را در اختیار دفتر ترویج دانش و فناوری کشاورزی قرار دهند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0